REGULAMIN:

Regulamin sklepu internetowego GrandeCane.pl

Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem www.GrandeCane.pl jest firma GRANDE CANE Michał Sawa z siedzibą w Warszawie 03-144, ulica Światowida 60c lok. 21, NIP: 524-215-07-11, zarejestrowana przez Prezydenta m.st Warszawy z numerem ewidencyjnym 116576.

Korzystanie ze sklepu oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.

1. Oferta produktowa:
1.1. Aktualna oferta sklepu znajduje się na stronie www.GrandeCane.pl i jej sprzedaż prowadzona jest na terenie całej Polski.
1.2. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta.
1.3. Na życzenie zamawiającego wystawiana jest faktura VAT.
1.4. W wyjątkowych przypadkach zastrzegamy prawo do zrealizowania części złożonego zamówienia bez powiadomienia klienta w przypadku braków magazynowych lub po wyczerpaniu się zapasu danego produktu.
1.5. Zastrzegamy prawo do wycofania z oferty niektórych produktów lub zmian ich cen bez wcześniejszego powiadomienia użytkowników.
1.6. Oferowane produkty objęte są gwarancją ich producenta. Posiadają aktualną datę ważności podaną przez producenta.

2. Promocje, kody rabatowe i dodatki reklamowe.
2.1. Sprzedaż produktów promocyjnych obejmuje określoną liczbę produktów, które znajdują się na stanie magazynowym i prowadzona jest do wyczerpania się zapasów. W przypadku wyczerpania się stanu magazynowego na produkt promocyjny klient zostanie poinformowany każdorazowo telefonicznie o braku zamówionego produktu promocyjnego i zostanie zaproponowany produkt niepromocyjny. Wówczas klient może zrezygnować z zamówienia lub zmienić zamówiony produkt na inny.
2.2. Kody rabatowe są wysyłane wyłącznie zalogowanym klientom na e-mail podany podczas rejestracji w sklepie , wyłącznie do klientów, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie biuletynu informacyjnego naszego sklepu.
2.3. Kod rabatowy można zrealizować zgodnie z regulaminem promocji, której dotyczy kod rabatowy wyłącznie składając zamówienie poprzez stronę sklepu, wówczas system samodzielnie naliczy rabat zgodnie z daną promocją.
2.4. Wszystkie promocje są określone czasowo lub do wyczerpania zapasów magazynowych.
2.5. Bezpłatne dodatki reklamowe takie jak np: pojemniki, miarki lub inne dodatki reklamowe nie podlegają wymianie ani reklamacjom.

3. Przyjmowanie zamówień:
3.1. Zamówienia przyjmowane są przez całą dobę poprzez stronę sklepu www.GrandeCane.pl , telefonicznie w dni robocze w godzinach pracy biura obsługi klienta pod numerem telefonu 509284545 lub poprzez wysłanie do nas e-maila na adres biuro@grandecane.pl .
3.2. Po złożeniu zamówienia poprzez stronę internetową www.GrandeCane.pl klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
3.3. Zastrzegamy prawo do kontaktu telefonicznego z zamawiającym pod numer telefonu wskazanym w zamówieniu w celu weryfikacji zamówienia.

4.Proces zamówienia internetowego :
4.1. Wybrane produkty należy dodać do koszyka na stronie internetowej.
4.2. Klikając na przycisk „Twój koszyk”, który jest wyświetlany w prawym górnym rogu sklepu Kupujący przechodzi do strony, na której można sprawdzić w dowolnym czasie produkty w wirtualnym koszyku, a także dokonać zmian w razie potrzeby.
4.3. Jeśli Kupujący chce sfinalizować zamówienie, przechodzi dalej, klikając w przycisk „ Do zamówienia/kasy”. Zarejestrowane osoby mogą podać tu adres e-mail i hasło, aby skorzystać z zapisanych w systemie informacji z poprzednich zamówień. Alternatywnie Klienci, którzy nie są zarejestrowani mogą zarejestrować się jako nowy użytkownik albo kontynuować zakupy bez rejestracji. W takiej sytuacji w następnym kroku należy podać swój adres i dane do rachunku.
4.4. Następnie klikając w przycisk „Dalej” Kupujący przechodzi do przedostatniej strony „Podgląd”, na której można sprawdzić wszystkie szczegóły zamówienia (w tym podatek VAT), adres dostawy i koszty wysyłki.
4.5. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij zamówienie”. W tym momencie oferta zakupu zostaje złożona.

5. Realizacja zamówień :
5.1. W trakcie realizacji zamówienia sklep zastrzega sobie prawo do kontaktu e-mailem lub telefonicznego z odbiorcą w celu weryfikacji zamówienia.
5.2. Sklep informuje odbiorcę e-mailem, który złożył zamówienie poprzez stronę sklepu o statusie złożonego zamówienia, otrzymaniu wpłaty na konto i wysyłce zamówionych produktów.
5.3. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia złożonego przez odbiorcę, który wcześniej nie odebrał przesyłki lub nieterminowo uregulował płatność za zamówiony towar lub gdy autentyczność złożonego zamówienia budzi wątpliwość.
5.4. Zamawiający ma możliwość do rezygnacji lub zmiany złożonego zamówienia zanim towar zostanie wysłany. W tym celu prosimy o pilny kontakt telefoniczny z biurem obsługi klienta pod numerem 509 28 45 45 lub mailem biuro@grandecane.pl.
5.5. Zamawiający nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia, jeżeli zostało już wysłane pod wskazany w zamówieniu adres.

6. Koszty dostawy kurierskiej.

6.1. Dostawa jest BEZPŁATNA (wyłącznie na obszarze Polski) jeśli:
a) złożone zamówienie opiewa na kwotę minimum 99 zł.  
b) łączna waga paczki nie przekracza 30 kg.
c) płatność realizowana jest za pośrednictwem przelewu bankowego lub operatora płatności Paylane Polskie ePłatności
d) w przypadku wyboru płatności za pobraniem doliczana jest opłata w wysokości 3 zł
e) dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej INPOST

6.2. Zamówienia o wadze powyżej 30 kg będą wysyłane w 2 lub więcej paczkach (w zależności od wagi). W przypadku takich zamówień możliwe jest naliczenie opłaty manipulacyjnej w wysokości 7 zł za każdą dodatkową paczkę.

6.3. Dostawa jest PŁATNA przez zamawiającego (odbiorcę) w przypadku gdy:
a) złożone zamówienie opiewa na kwotę mniejszą niż 99 zł

6.4. Opłata za dostawę wynosi:
a) Wysyłka kurierska w dowolne miejsce w całej Polsce za pobraniem INPOST
( płatność przy odbiorze u kuriera): 15,00 zł
Wysyłka kurierska w dowolne miejsce w całej Polsce po zapłacie na konto bankowe lub przez płatności elektroniczne przed wysyłką INPOST: 12,00 zł

b) Wysyłka kurierska w dowolne miejsce w całej Polsce za pobraniem GLS
( płatność przy odbiorze u kuriera): 18,00 zł
Wysyłka kurierska w dowolne miejsce w całej Polsce po zapłacie na konto bankowe lub przez płatności elektroniczne przed wysyłką GLS: 15,00 zł

6.5. Składający zamówienie jest informowany o koszcie dostawy podczas składania zamówienia, gdy wybiera formę dostawy i rodzaj płatności przez system sklepu, a następnie jest proszony o akceptację zamówienia.

7. Forma płatności:
7.1. Płatności są obsługiwane przez spółkę PayLane sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Norwida 4, kod pocztowy: 80-280, KRS: 0000227278

7.2. Za złożone zamówienie można zapłacić bezpośrednio u kuriera podczas dostawy, przelewem bankowym na konto wskazane w e-mailu potwierdzającym zamówienie przed wysyłką lub za pośrednictwem operatora płatności Paylane Polskie ePłatności . 

7.3. Zamówienie złożone z opcją dostawy “za pobraniem ” płatność u kuriera w momencie dostawy ) wysyłamy bezpośrednio po przygotowaniu paczki.

7.4. Zamówienie złożone z opcją dostawy “wpłata na konto ” wysyłamy bezpośrednio po otrzymaniu wpłaty całej kwoty na nasze konto bankowe. Numer konta otrzymuje zamawiający e-mailem po złożeniu zamówienia na adres mailowy podany podczas rejestracji w sklepie.
Numer konta do zamówień: Crédit Agricole

8. Dane osobowe Klienta:
8.1. Rejestrując się w sklepie Klient wyraża zgodę na przechowywanie jego danych w bazie sklepu oraz do ich przetwarzania w celu realizacji zamówień i celów marketingowych przez GRANDE CANE.
8.2. Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane osobowe oraz do ich poprawiania.
8.3. Klient ma prawo zażądać usunięcia na stałe swoich danych osobowych. W tym celu należy wysłać do na maila na adres biuro@grandecane.pl wyłącznie z maila podanego przy rejestracji w sklepie podając też swoje dane (imię i nazwisko oraz adres) oraz w treści swoje żądanie. Wówczas wszystkie dane klienta zostaną trwale usunięte z naszej bazy klientów. Składanie nowych zamówień będzie możliwe po ponownym założeniu nowego loginu przez klienta i samodzielnym podaniu wszystkich niezbędnych danych do rejestracji.
8.4. Więcej informacji dotyczących ochrony danych osobowych znajduje się w zakładce Polityka Prywatności

9. Prawo do odstąpienia od umowy
9.1 . Klient ma prawo odstąpienia od umowy – bez podania przyczyny – w ciągu 14 dni. Czas ten liczy się od dnia, w którym Klient lub upoważniona przez Klienta osoba otrzymała zamówiony produkt.
9.2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować sprzedającego o w/w fakcie poprzez wypełnienie formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie https://grandecane.pl/wp-content/uploads/2019/10/formularzzwrotu.pdf
9.3. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedający zwróci Klientowi kwotę za zwrócone produkty, w ciągu 14 dni od daty otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy.
9.4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać przez Konsumenta złożone na formularzu, którego wzór przedstawiony został poniżej.
9.5. Zwrot jest skuteczny, tylko jeśli zachowany został termin 14 dni.
9.6. W ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy klient zobowiązany jest odesłać przesyłkę zwrotną na następujący adres:

GrandeCane
ul. Poniatowskiego 107
05-220 Zielonka

9.7. Klient musi ponieść koszty trwałej utraty wartości towaru wówczas, gdy utrata ta powstała na skutek przekroczenia standardowego sprawdzenia właściwości bądź też sposobu użytkowania produktu.
9.8. Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w przypadku produktów:
-które nie są prefabrykowane,
-zostały przygotowane na specjalne zamówienie Klienta i są dostosowane do jego oczekiwań; -produktów podatnych na szybkie zepsucie lub z krótką datą ważności,
-które nie nadają się do zwrotu z powodu ochrony zdrowia lub higieny lub których zabezpieczenie zostało zerwane po doręczeniu,
-które zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi produktami już po doręczeniu.

10. Gwarancja produktowa oraz odpowiedzialność sprzedającego:
10.1. Wszystkie towary sprzedawane w sklepie są nowe oraz objęte gwarancją producentów lub importerów. Długość okresu gwarancji jest zależna od rodzaju towaru oraz wytycznych producenta, którego dane są na opakowaniu.
10.2. Jeśli Kupujący nie jest Konsumentem, wyłączona zostaje odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktu.
10.3. Karmy weterynaryjne należy stosować na polecenie i pod obserwacją lekarza weterynarii. Sklep nie ponosi konsekwencji nieprawidłowego stosowania produktów weterynaryjnych lub stosowania ich bez potrzeby.

11. Reklamacje, zwroty i wymiany towarów:
11.1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia produktów bez wad. W przypadku otrzymania towaru wadliwego lub innego niż zamawiany, wymiany są dokonywane na nasz koszt sprzedającego, a wszelkie reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni. 
11.2. Sprzedający jest odpowiedzialny względem Kupującego w sytuacjach, kiedy produkt:
-nie ma właściwości, które powinien mieć ze względu na cel lub przeznaczenie
-nie ma właściwości, o których sprzedawca zapewnił Kupującego
-nie nadaje się do celów, które zostały przedstawione na stronie produktu
-został wydany w stanie niezupełnym
-zawiera wady związane z uszkodzeniem, pęknięciem
11.3. W przypadku stwierdzenia wad Kupującemu przysługuje:
-skorzystanie z możliwości wymiany produktu na wolny od wad
-skorzystanie z możliwości usunięcia wady produktu.
11.4. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. “O ochronie niektórych praw konsumentów (…) “, Dz.U. Nr 22, poz. 271 zamawiający ma prawo do zwrotu w stanie niezmienionym otrzymanych towarów w terminie do 14 dni od ich wydania. W przypadku zwrotu towaru koszt transportu pokrywa klient. 
11.5. W przypadku zwrotu czy wymiany produktu z uwagi na błąd przy składaniu zamówienia przez klienta, towar będzie wymieniany, a koszt transportu pokrywa zamawiający zgodnie z cennikiem zawartym w regulaminie.
11.6. Możliwe jest dokonywanie zwrotów lub wymian na inny produkt wyłącznie wówczas, gdy towar nie został otwarty, a opakowanie towaru nie posiada znaków otwarcia czy używania. Zwroty i wymiany dokonywane są na koszt zamawiającego.
11.7. Spory powstałe w wyniku transakcji handlowej będą wyjaśniane i rozwiązywane na drodze polubownej.
11.8. Sądem właściwym do rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonywania umowy.
11.9. Prawa autorskie:
Zawartość witryny www.GrandeCane.pl (teksty, grafiki, loga, ikony klawiszy, obrazki, fragmenty publikacji) oraz wszystkie inne jej fragmenty stanowią własność Grande Cane Michał Sawa, dostawców i producentów.
Cała zawartość witryny jest objęta ochroną, wynikającą z przepisów polskiego i międzynarodowego prawa autorskiego.
Wszystkie mechanizmy i oprogramowanie używane na stronie www.GrandeCane.pl są własnością Grande Cane Michał Sawa lub są wykorzystywane na podstawie licencji i są chronione prawami autorskimi i innymi.
– nazwa, koncepcja, wygląd graficzny, logo, oprogramowanie oraz baza danych podlega ochronie prawnej.